ISUZU NPR75 – P75 CREW  Seria Bleu - OBD – D

  • Opis
  • Wyposażenie
  • Silnik
  • Podwójna kabina CREW

  • Silnik 190 KM Euro 6

  • Bardzo wysoka nośność podwozia

  • Wysoka odporność na przeciążenia i trudne warunki eksploatacji

  • Mocna rama podatna na zabudowy (windy i HDS-y)

  • Niebywale oszczędne i trwałe silniki

  • Doskonały promień skrętu

  • Wygodna i obszerna kabina 7 miejscowa

  • Możliwość montażu długich zabudów pomimo brygadowej kabiny .

Standardowe:

  • EGR – DPD (filtr cząstek stałych)

  • SCR z Ad-Blue

  • Komputer pokładowy

  • Hamulec wydechowy

  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne

  • Amortyzacja fotela kierowcy

  • Pełnowymiarowe koło zapasowe

  • Elektrycznie sterowane szyby

  • Centralny zamek z pilotem

  • Sygnalizator    biegu wstecznego

  • Immobilizer

  • Dwupłaszczyznowa regulacja    kierownicy

  • Radio z Bluetooth, USB, DAB+

  • Światła przeciwmgielne

  • Poziomowanie świateł

  • Światła do jazdy dziennej

Dodatkowe:

  • Klimatyzacja

  • Zmiana rozstawu osi

ISUZU 4HK1E6C Diesel 4 cylindry 16 zaworowy

  • turbosprężarka o zmiennej geometrii

  • intercooler

  • bezpośredni wtrysk paliwa common rail

Pojemność 5193 cm3.

moc max.: 140kW (190KM) przy 2600 obr./min.

max. moment obrotowy 510 Nm w zakresie 1600-2800 obr./min.

EURO VI OBD - D

Specyfikacja

P75 CREW

NPR75                          190 KM Série Bleu OBD-D 7,5 tony

Wymiary (mm)

Wymiary (mm)

P 75 H

P 75 M

P 75 Q

Rozstaw osi

X

3365 (6)

4475

5300 (6)

Długość podwozia

K

6040

7870

9282

Długość zabudowy min (1)

W

3230

5060

6472

Długość zabudowy max. (1)

W

3684

5375

6840

Zwis tylny podwozia

Y

1565

2285

2872

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

800

Wysokość kabiny (bez obciążenia)

H

2280

Szerokość podwozia

L

2115

Szerokość kabiny (2)

L1

2040

Szerokość nadwozia (3)

C

2345

Odl. min oś przednia – zabudowa

Dmin

1700

Zwis przedni

A

1110

Szerokość ramy

I

850

Rozstaw kół przednich

C1

1680

Rozstaw kół tylnych

C2

1650

Prześwit minimalny

210

Średnica zawracania (m) (5)

12,6

16,3

19,0

Masy (kg)

Masa własna (4)

3160

3160

3280

Nacisk na oś przednią (bez obciążenia)

2120

2090

2140

Nacisk na oś tylną (bez obciążenia)

1040

1070

1140

Dopuszczalna masa całkowita

7500

Dopuszczalny nacisk na oś przednią/tylną

3100 / 5800

DMC przyczepy hamowana/niehamowana

750 / 3500

  1. Długość zabudowy podana w odniesieniu do równomiernie załadowanego pojazdu dla maksymalnego obciążenia każdej osi (wymiary podane w C.O.C bez zmian w konstrukcji podwozia).

  2. Bez uwzględniania kierunkowskazów oraz lusterek bocznych.

  3. Opcjonalne szerokości uchwytów    lusterek bocznych: 2040/2170 – 2170/2345 – 2345/2500

  4. Podana masa uwzględnia narzędzia, koło zapasowe, pełny zbiornik i wagę kierowcy 75 kg.    Masa z uwzględnieniem wszystkich opcji, rozstaw osi: H 3271 kg (2194/1077); M 3271 kg (2164/1107); Q 3391 kg (2214/1177). Skrzynia biegów NEES +35 kg (25/100)

  5. Średnica zawracania od krawężnika do krawężnika.

  6. Modyfikowany rozstaw osi.

Podane wymiary i wagi maja charakter szacunkowy i należy je potwierdzić u zabudowcy.